Gyakran Ismételt Kérdések

Vásárolhatóak azok a termékek, amelyek nincsenek készleten?

Nem, csak a raktárban készleten lévő termékeket árusítjuk, ezért nem lehet olyan terméket vásárolni, amely nincs készleten. 

 

Mennyi idő alatt ér ide a termék?

A web áruházunkban  lévő termékek magyarországi raktárunkból kerülnek kiszállításra. A hétköznap reggel 9-ig megrendelt termékek délután a futárhoz kerülnek, másnap pedig kiszállításra. Amennyiben pénteken délután 4-kor rendel, úgy a terméket hétfőn adjuk át a futárnak, és kedden kiszállításra kerül. Ha például hétfőn délután rendel, kedden átadjuk a rendelését a futárnak, és szerdán kézbesítik vásárlóinknak. 3 munkanap alatt minden esetben megérkezik a termék.

 

Megrendeltem a terméket, értesítést kaptam a csomagról, de szeretnék szállítási címet cserélni, mit tegyek?

Partnerünk, a GLS a kiszállítás napján SMS-ben értesítést küld egy linkkel, melyen lehetősége van a csomagot átirányítani. Miután átadtuk a csomagot a futárnak, mi már nem tudunk a csomagon módosítani, csak a vásárló.

 

Szeretnék abból a termékből, amelyik kifogyott, mit tegyek?

A kifogyott termékeket folyamatosan újra rendeljük. Amennyiben olyan termékre van szüksége, amely idő közben kifogyott, kérjük, írjon nekünk emailt: info@kreactivity.hu, vagy hívjon minket a+36 20 223 8778 telefonszámon. Meg tudjuk mondani, hogy a keresett termék körülbelül mikor érkezik, és ha szeretné, értesítjük emailben vagy telefonon.

 

Mekkorák a terméken a kifestendő felületek?

Vannak nagyon keskeny felületek a képeken, amennyiben elbizonytalanodik, keressen minket, és tudunk ajánlani olyan festős szettet, ami könnyebb.

 

Lehetséges e személyes átvétel?

Raktárunkból csak a futárnak adjuk át a termékeket, így személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.

 

Problémám van a termékkel, mit tegyek?

Kérjük, vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot. Kérjük írjon nekünk emailt: info@kreactivity.hu, vagy hívjon minket a+36 20 223 8778 telefonszámon.

 

Csere és visszaküldés esetén hova küldjem a csomagot?

Amennyiben cserélni szeretné a terméket, vagy vissza szeretné küldeni, kérjük, egyeztessen velünk emailben, az info@kreactivity.hu email címen, és mi fogjuk a futárt küldeni a termékért. Kérjük, hogy Ön ne adja fel a terméket semmilyen címre sem. A visszáru és a csere esetén is kollégáink megrendelik a futárt. Önt pedig arra kérjük, hogy készítse össze a csomagot, és adja át a futárnak.

 

Tudok egyedi fénykép alapján rendelni?

Igen, létrehoztunk erre egy külön oldalt: www.rendeljfotorol.hu